Vy 8808

konceptet klart
tumblr själva lekplatsen
men orkar jag
vara Morsa på tumblr
malplacerad
och räcker leklusten till
just nu tvekar jag –
nystar i en massa nej

eller kanske
att jag gör det ändå
att jag mutar in min idé
och din kroppsdel
för att lite längre fram
kunna välja hopp och lek
hopp.
och lek.

5 responses to “Vy 8808

  • nea

    ”gonna ramble on, sing my song”

  • pluppa

    Det var länge sen jag lyssnade på dom 🙂

    Hittade dig igen,inne hos Serafinn,och blev glad!

    Du åker in i min länklista,om du inte har något
    emot det?

    Kram/Pluppa

  • nea

    så… då får du återupptäcka dem igen

    roligt att du hittade hit
    och jag har inget alls emot att du listar mig

    kram på dig pluppa

  • HelenS

    Att ha valmöjligheter är alltid bra. I alla fall själva vetskapen. Att man kan välja hopp och lek, fast man kanske ändå väljer nej.

  • nea

    känns väl oftast som man har en valomöjlighet
    eller åtminstone tror man sig ha det..

Kommentera

